MIJN FAVORIETE MERK

Niet alleen heb ik 3 favoriete producten in het bedrijf maar ook heb ik een favoriet merk waar ik helemaal weg van ben, SMEG. Ik heb voor dit merk gekozen omdat ik het uiterlijk van de producten bijzonder vind. Het merk geeft een aantal van hun producten een Italiaans uiterlijk.

SMEG staat voornamelijk bekent om de Italiaanse koelkasten. Het Italiaanse assortiment kan ook kleurrijk zijn maar het kan ook een donkere kleur hebben.

Smeg is opgericht in 1948 door Vittorio Bertazzoni in de Italiaanse provincie Reggio Emilia, in de plaats Guastalla en is tegenwoordig een van de meest toonaangevende fabrikanten van keukenapparatuur. De ondernemerschap van de familie Bertazzoni begint in de 19de eeuw, toen de Bertazzoni’s – van origine smid van beroep – hun vaardigheden als smid begonnen aan te wenden voor met het maken van fornuizen.

Het is een heel mooi merk maar hangt dan ook wel een prijskaartje aan. De producten zijn niet goedkoop als je een gewone koelkast wil die je in de keuken wil hebben staan ben je al snel €1099,- kwijt. De producten zijn gemaakt van RVS en zijn in allerlei soorten kleuren te verkrijgen.

BRON: SMEG SMEG50STYLE SMEGUK URBANOUTFITTERS DECORACION

Geef een reactie

