MIJN 3 FAVORIETE PRODUCTEN

In elk bedrijf iedereen wel zijn eigen favoriete product van een winkel bijvoorbeeld als je mensen die heel erg van gamen houden dan is hun favoriete producten de game afdeling van de mediamarkt en iemand de veel van make-up houd dan is zijn/haar favoriete afdeling bij de douglas de make-up en als je nog specifieker  kijk dan zou dat bijvoorbeeld de lipstick kunnen zijn. Zo heb ik ook mijn favoriete producten in de winkel waar ik stage aan het lopen ben.

Mijn favoriete producten in de winkel zijn het espresso apparaat van NEFF, de kookplaat van NEFF met ingebouwde afzuigkap en de kokend heet waterkraan van QUOOKER.

De producten van die ik heb uitgekozen heb zijn alledrie erg stijlvol en modern. De kookplaat die ik uitgekozen heb ik gemaakt van een glazen plaat met een RVS rand er om heen. Het espresso apparaat is ook gemaakt van RVS en heeft een glazen voor kant. De kokend heet water kraan van QUOOKER die ik uitgekozen heb kan gemaakt worden van chroom of van roestvrijstaal.

BRON: KIVK DESCHOUWWITGOED NEFF

Geef een reactie

